torsdag 6 augusti 2009

Snart snart snart..

Torsdag eftermiddag, kanonfint väder ute.. snart helg! underbart skönt!

Hann med en del shopping på lunchen, köpte färgat papper som jag ska göra ramar av, sätta in alla gamla vykort över Storvik som vi fått tag på, samlingen bara växer och det börjar bli dags att rama in och sätta upp på väggen.. men eftersom alla vykort är olika stora så tänkte jag att jag skulle sätta blått papper runt så det blir lite lika.. fint..

Träning idag. sist vi skulle bänka så gick det inte, efter jobbet var jag dödstrött, men hann inte mer än hem och vända för vi skulle ner på bilträffen på kvarnbacken.. där var det så mycket bilar att vi blev fast.. Ja, riktigt fast, faktiskt... kom inte åt något håll, var bara att vänta.. Sen när vi till slut kunde åka därifrån blev det för sent och jag hade inte ätit sen lunch.. SÅ, hur som.. det blir träning idag istället.. ser fram emot det..

Vedpannan kom idag å.. Ska slänga upp den på lastbilen i morgon så han får köra hem den till oss.. perfekt!

Jaja, ska väl ta och arbeta två timmar till, sen hemgång..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar