tisdag 4 augusti 2009

Lääängtar!

Snart så, tre timmar kvar sen får jag åka hem, jag längtar, jag längtar så hemskt efter min tupplur.. Sova middag är kanske det bästa som finns.. Inte för att jag är speciellt trött nu, men kanske blir senare.. :)

Annars då, senare ikväll äre träning, bänkpress med pappa i garaget.. Träningen fortsätter att rulla på, det går åt helt rätt håll, frammåt! Det är det som räknas, så länge det går frammåt, blir starkare och bättre och är skadefri så är jag helt nöjd! Just för tillfället går bänken frammåt med rasande fart, vilket så klart är mycket roligt! En bit kvar till årets mål, en året är inte slut och det är ännu långt kvar till SM..

Nu ska jag gå ut och försöka få in en hel bunt med dräneringsrör..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar