måndag 28 november 2011

Äntligen

Det blev en fin advent iallafall, snön kom tillslut. Oerhört vackert!
Farmor och farfar bjöd på mat igår, en riktig jämtlandsälg. Så gott.

Alla fönster är färdigpyntade, hönshuset har fått en ljusstake också, klart hönorna ska ha fint i fönstret till jul:)

Min dator kraschade igår, alla bilder utom årets är säkerthetskopierade, det jävliga är att årets bilder betyder massor, jag får skylla mig själv som inte kopierat.. datorn är ännu inte stendöd så jag hoppas det går att rädda lite. Rädda bröllopsbilderna iallafall.

Skräpdator!

Återkommer...

2 kommentarer:

  1. tråkigt med datorn hoppas bilderna går att rädda

    SvaraRadera
  2. Ja riktigt trist. Inte kunde jag bränna ut bilderna på cd heller då brännaren också gett upp, typiskt. Det ser ändå ut som att vi kommer att lyckas rädda allihopa, tack vare en hel hög med USB-minnen :)

    SvaraRadera