torsdag 24 november 2011

Skogen..

Jag har varit ute i skogen idag, det är kanske en av de mest stärkande saker man kan göra.. att bara stå där, mitt ute i skogen och bara vara, stå rakt upp och ner och bara andas, vara och suga i sig av den härliga energi som skogen ger.. Underbara skog och underbara solsken..
Jag hade tur som kom just när de hade avverkat, det låg med andra ord massor av grenar på marken.. Det var därför jag var i skogen, för att hämta ris och pynta farstun med.. Jag band även en krans att hänga på dörren.. Ska ta en bild och visa sen.. Det vart mörkt.. Det blir mörkt alldeles för fort.. Det är för att vi inte har fått någon snö än.. Jag vill ha snö nuu!! Skotern börjar bli otålig.. Eller så var det jag som börjar bli det..


Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar