tisdag 8 november 2011

Jag ska sy!

Men vad hände här, jag hade för mig att jag bloggat flitigt de senaste dagarna, det har jag ju inte gjort.

I lördags var jag till Gåsholma igen och jobbade, jag är ärligt talat lite bitter över att jag inte läste till elektriker i skolan, men det är klart, det är inte så lätt att välja vad man ska göra som 15-åring.. Men det verkar ju inte ha så stor betydelse vad man utbildar sig till. Det blir som det blir bara.. Så fnattig som jag hunnit vara sen studenten vet man ju aldrig vart det Här slutar.
Hur som, söndagen ägnades åt söndagssysslor.

I måndags hade jag tänk att vara ledig men jag hade inte tid. Den lediga dagen sparade jag till morgondagen, en ledig onsdag kan vara precis hur skönt som helst. Jag har gett mig tusan på att jag ska sy en duk, jag kan inte sy, har alla grejer jag behöver men jag vet inte hur man gör, nu har jag lånat ett kalasfint mönster av mamma, vi får väl se hur det går.. Jag ska visa i morgon.

Nu ska jag krypa ner.

Att sälja t-shirts till farsdag där det står "världens starkaste pappa" på och ha XL som största storlek kan uppfattas som ogenomtänkt...

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar