torsdag 3 november 2011

Ipad

Då ska vi se hur det här går, min första iPad-bloggning fungerar. (en surfplatta) Alex köpte en sån för några veckor sen, kan inte neka till att jag blev aningen avundsjuk. För två veckor sen avslutades en säljtävling på jobbet. Vi vann, lilla Sandviken sålde bäst och poängen vi fick löste jag in mot en alldeles egen iPad, kul!! Den kom igår och nu roar jag mig med att fylla den med roliga appar. (typ program)

Jag är lite imponerad av att den är så användarvänlig.

Alec har fått fnatt, han ringde mig i förmiddags och sa "duuuu, jag har hittat en snöskoter på blocket som är väldigt fin" jaha sa jag, ska vi åka och titta på den i helgen? Alex svarade med att han redan fått låna släpvagn och skulle åka om två timmar... Han har ju i och för sig pratat om en ny skoter sen förra säsongen... När han kom hem med den för en stund sen och backade av den från släpvagnen fick Tjabo fullständig fnatt, det där backpipsljudet hoppas jag man kan koppla bort.. Själv gick jag ut för att titta på den, eller kanske mest känna doften, oh vad jag längtar efter snö nu!!

Vilodag idag, träningsvärk överallt och allmänt superseg i kroppen.

Nu ska jag återgå till min bok, väldigt bra, aningen seg i mitten, men helt klart läsvärd och mer därtill, läs den!! Camilla Läckberg-änglamakerskan.

Återkommer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar