tisdag 1 november 2011

November

Sådär ja. Klockan är tillbakavriden och nu är det mörkt mest jämt, jag tror nog att många av de 75% i tidningen som svarade nej på frågan om de längtar efter snö kommer att ångra sig snart.. Tänk er själva att slippa allt mörkt och tråkigt och ersätta det med vit, fluffig, glittrande vit snö, oooohh så vackert! Jag längtar iallafall..

Nyss hemkommen från en lång arbetsdag och ett grymt bra gympass efter det, jag kommer att ha träningsvärk i morgon, just precis som vanligt alltså.. Jag är en av inte så många som lyckas få träningsvärk jämt, efter VARJE pass, jag vet en till som får det.. En enda.. Undrar just varför det blir så, kan ju inte påstå att det här med styrketräning är något nytt för mig.. Förra måndagen var det åtta år sen jag började.. Åtta år... Sjukt..

Nu matlagning och sen bokläsning.. Skön kväll..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar