söndag 30 oktober 2011

Fullt ös

Det är dåligt med uppdateringar. Jag har inte riktigt haft tid över, jobb från morgon till kväll varje dag.
Tränar som en tok för tillfället, det känns bra helt enkelt.

Gårdagen gick åt jobb, var till Gåsholma med pappa och kopplade el, sen vart det en fototur och när vi väl kom hem till Storvik fick vi hjälpa till och bära tunga grejer,  en bioprojektor som skulle flyttas till andra sidan byn, sablar vad tungt det var, men det gick..

Idag har jag först skruvat ihop min paramotor för att starta den och sen skruva isär den.. Den blev såld igår och jag ska skicka iväg den i morgon, skönt! Som ni nog märkt har jag lagt ner det där med flygning för tillfället. Massa anledningar, mest för att det var för mycket strul. Jag gillar inte strul.. Hoppas flyga mer sen någongång, men det är dumt att ha en motor som bara står,. utvecklingen får framåt och den kan ju vara stenålder om fem år, vem vet...

Dagen avslutades med ett riktigt bra bänkpass och nu är jag lagomt slut i hela kroppen..

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa en bok jag köpte idag på Konsum, Camilla Läckbergs "änglamakerskan", har ägnat någon timme på eftermiddagen åt den boken idag och den verkar då vara riktigt bra..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar