söndag 2 oktober 2011

Träning..

Det känns som att det redan är kväller, det är mörkt och grått ute redan.
Vaknade riktigt tidigt idag, latade mig i några timmar och sen for jag till Sandviken för ett pass på ETC, det var bara jag där och jäklar vad skönt det var att träna idag, ett rygg/mage pass blev det.
Iväg och handlade och till Jäderfors för att hälsa på och hämta flera plantor Akleja som farmor sått.
Lagat mat, ätit mat och latat mig lite till.. Ska springa ner i tvättstugan nu snart och sen blir det nog ett pass till, bänkpress eller till ETC, vi får väl se..
Idag lyckades jag med lasange, det har aldrig hänt förut, mina lasanger har runnit ut på tallriken, så har jag blivit sur och vägrat göra det igen.. Nu provade vi iallafall och den blev skitbra.. Tänk vad en lyckad lasange kan göra mig glad.. :)

Glad efter ett härligt ryggpass..

Klubbtröjan. IFK Dannemora/Österby.. :)

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar