lördag 1 oktober 2011

Det är tungt nu..

Det här har minsann inte varit någon rolig vecka. Mitt humör är i botten.. Jag är inte helt säker på vad det beror på men när jag mår obra vänder jag på det genom att göra en massa som är roligt.. Så.. Den här helgen ska jag ha roligt och bara göra saker som glädjer mig, jag behöver det..

Helgen ska dock starta med jobb.. Ska åka till jobbet och få undan lite som jag inte hunnit med.. Men efter det ska jag roa mig.. Går ut i skogen och fotograferar.. Det är vad helgen ska fyllas med för min del, foto och träning. Så kanske humöret vänder lite och må-bra-känslan återvänder dit den brukar..

Nu ska jag sätta fart och åka, det känns som en helt vanlig vardag idag då både jag och Alec jobbar, fast han åkte för en timme sen..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar