torsdag 13 oktober 2011

Pannkaka

Men vilken trevlig dag det blev idag.. Jobbet först, möte hela dagen i Söderhamn, hem och sov middag i 45 minuter vilket var vansinnigt skönt! Upp och iväg till Sandviken för dagens styrkepass, rygg och biceps och det gick kanon!

Kvällen har jag spenderat i köket, stekandes pannkakor. Stekt pannkakor och funderat.. Lite intressant hur en tanke kan snurra igång och snurra bara snabbare och snabbare, mer intensivt hela tiden. Tillslut är jag så uppslukad av denna tanke att jag verkligen måste gå till botten med det.. Idag fick jag en sån tanke, jag känner på mig att jag kommer att ägna större delen av kommande helg åt att studera och gå till botten med denna tanke.. En teori som jag måste undersöka om den stämmer..
Djupa tankar.. Härliga djupdykningar!

Fredag i morgon, snart helg igen, allting bara rullar på och det rullar bra, allting verkar gå bra, kanske lite för bra, varmvattenberedaren går väl sönder snart då, eller kanske luftvärmepumpen.. Allting kan ju inte gå bra hela tiden, det ska vara lite balans i det hela..

Jag efter gymmet, nu har vinterjackan åkt på.. 


Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar