söndag 9 oktober 2011

Fnattigt

Det är redan söndag och jag är inne på min fjärde lediga dag i rad, det känns inte att jag varit ledig, har fnattat omkring konstant.. Jag som behövde vila.. Jag får ta det i morgon, jag är ledig då med.. I morgon ska jag försöka vara soffliggare.. :)

Var ute och körde Corvetten igår för första gången på en vecka, den har stått då den har gått dåligt.. Nu går den bra men den går inte så bra på tomgången, ska köra ner den i pappas verkstad snart..

I fredags följde syster Stina med till gymmet, blev som lite imponerad då hon utan problem drog 100 kg i marklyft, tidigare pers låg på 84.. Fränt!

Vaktelhonan la sitt första ägg igår, hon verkar tyvärr inte veta hur man gör för att ruva fram kycklingar, det kanske kommer.. :)

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar