torsdag 6 oktober 2011

Min lediga dag..

Ja vad säger man, en hel dag utan att göra något speciellt alls och oohh så skönt det är!
Innan jag åkte till salong emelie a for jag till AD bildelar i Sandviken, kollade om de hade något tändstift till min bil, jag var där igår också men då hittade han inget så idag tog jag med mig ett stift in.. Tyvärr gick det väl inte så bra nu heller men jag är rätt nöjd ändå, man blir det när man får sån där bra service! Åkte till Eklund i Åshammar och han hade stift hemma, inte likadana som de jag hade, men de passade iallafall.. När Alec kom hem skruvade vi ihop bilen och tog en provtur.. Nu går den på alla cylindrar men den går inte bra.. Ska fortsätta leta fel i morgon..

Kvällen har ägnats åt träning och matlagning.. En skön kväll.. En skön dag!


Nyklippt, men bara lite.. 
Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar