onsdag 26 oktober 2011

Smiley

Jag kämpar på... Jag kämpar och gnor för att hålla mitt humör över ytan, nu verkar det iallafall börja flyta själv.

Jag börjar längta efter helgen nu, då ska jag börja riva ner badrummet, om jag nu inte råkar få ett rus i morgon efter jobbet då, jag är ju lite nyfiken på hur det ser ut bakom tapeten, vi får väl se hur mycket jobb det blir.. Ideerna om hur badrummet ska se ut ploppar upp som svampar ur jorden, jag och Alec verkar vara helt överens om allting, hur knasigt är inte det? :) Det blir enkelt och lite eget, det blir vitt, blankt, glas och stål.. Ganska fantasilöst, men så enkelt att sätta färg med textilier istället.
.
Vill ha en sån här! Beröringsfri tvättställsblandare från Grohe

Många saker att välja på..

Hur som, jag skriver inte så mycket här, tiden går åt till annat. Efter jobbet är det långa träningspass nu, långa sköna träningspass.. Efter jobbet åker jag hem och lagar mat tillsammans med min älskade Alex. Vi har äntligen fått rutin på det där med maten. Det som jag aldrig trodde skulle hända har hänt, jag tycker det är roligt att laga mat. Det är trevligt att stå i köket på kvällarna tillsammans och laga mat och leta nya recept.. Vi har de senaste månaderna ätit massor av saker vi aldrig provat förr.. Roligt! 

Nu är jag så trött så ögonen står i kors. Iofs har jag haft den känslan jättelänge, har trott att det blivit dags för glasögon då jag varit så trött och haft ont i ögonen varje dag i flera veckor.. Var till optikern i måndags och jag har inte minsta lilla synfel på mina ögon. Det var dataskärmen på jobbet som var dålig, nu är dem utbytt och jag har inte ont längre.. 

Nej men, dags att sluta de två blå.. 

Världens bästa gula glädjespridargubbe!! 
En sån här, en stor rund gul glad gubbe tejpade jag fast framför mitt tangentbord vid min arbetsplats idag.. Det är en glädjespridare.. Om ni bara visst vilken effekt en sån gubbe har!


Återkommer.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar