torsdag 6 oktober 2011

Jag är ledig..

Vilken underbar morgon att vakna till, det är torsdag och jag kunde ligga och dra mig i sängen.. Jag är ledig ända till på tisdag, det är vansinnigt skönt och väldigt behövligt nu. På min långhelg ska jag verkligen inte göra någonting, jag ska bara strosa runt och ta det lugnt.. Träna, fota och leta geocachar..

Här är jag när jag gömmer min första cache. Foto: Peter Hansson


Nu sitter jag och njuter av dagens första kopp kaffe, ska snart göra mig i ordning och åka till Sandviken, har tid hos Emelie på Salong emelie a. Klippa till håret lite igen, det är långt nu.. Sen vidare till Åshammar och beställa tändstift till Corvetten.. Den har stått i en vecka nu, skittrist men det är sånt som händer.. Den går inte bra och den la av för mig tre gånger förra torsdagen, det är ganska obra om den lägger av på motorvägen och så..
Så, nya stift och en översyn i helgen så ska den väl gå som den ska sen..

Sätta fart..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar