fredag 18 november 2011

Kycklingarmé

Jag tyckte den lilla vaktelkycklingen såg så ensam ut att jag gav honom en hel arm'e med små påskkycklingar i piprensarmaterial. Han fick dem i onsdags och då var han minst, idag är han större än piprensarkycklingarna.. Han växer fort!

Fredag idag, fullt upp hela dagen och ett pass på gymmet efter arbetsdagens slut. Träningen går riktigt bra. Hel, tung och stark.

Lördag i morgon och jag är ledig hela dagen, badrummet ska rivas klart och vi ska hämta väggskivorna. Kanske dags att börja kolla på kakel snart, den biten kommer ju ganska tidigt i bygget..

För övrigt skulle jag bli väldigt glad om du lämnar en kommentar, jag har ju ingen aning om vilka läsare jag har.

Återkommer...

6 kommentarer:

  1. hi hi de växer snabbt. Roligt med nytt badrum men en hel del jobb oxå, vi hörs, kram Irene

    SvaraRadera
  2. Det har redan börjat växa fjädrar på den nu, över natten nästan. :) Ja det blir skönt med nytt, men oj så mycket jobb! Kram!

    SvaraRadera
  3. Då jag kollar in vad min arbetskamrat (din far) håller på med, så klickar jag in mig här ibland också.
    Du är duktig med kameran.

    SvaraRadera
  4. Hej Dennis, Tack! Jag läser din blogg ibland också. /Lisa

    SvaraRadera
  5. Jag brukar läsa din blogg! Du skriver bra o jätte jätte duktig med kameran :-D

    SvaraRadera
  6. Hej Jenny! Vad roligt att höra från dig! Tack så mycket. :)

    SvaraRadera