onsdag 9 november 2011

Pitepalt

Men Vilken skön dag, en helt tokbra dag. Vaknade tidigt och låg kvar och drog mig i sängen i säkert en timme, upp och började sy på det som ska bli en duk. Så här långt måste jag säga att jag är oerhört stolt över mig själv som lyckats få ihop bitarna, bara en sprättning.

Farbror Kenneth har varit här idag, han monterade en tryckutjämnare på ledningen i källaren, det smäller hemskt i rören när diskmaskinen går, det är inte så bra... Tryckutjämnaren, som är som ett litet expansionskärl, verkar ha löst problemet, toppen!




Väntar nu på att palten ska koka klart, mamma kommer hit om ett tag och äter med mig, Alex blir kräksjuk bara han ser palt, tok!

Medan jag väntar fortsätter jag på duken, det roliga pysslet är kvar, att få dit ugglorna, ska visa sen hur det blir..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar