torsdag 8 september 2011

Corvette

Men vart tar denna vecka vägen? På något konstigt vis är det redan torsdag, det är snart helg igen!

Jobbar och tränar, igår tränade jag inte för igår var jag iväg och tittade på en bil..
Om allt går som jag vill nu så köper jag en Corvette på fredag nästa vecka.. Jag håller verkligen tummarna! Dock inte den jag tittade på igår, lite för mycket jobb. Den som jag verkligen vill ha håller jag tummarna för, jag hoppas den inte hinner bli såld! Över 100 mil tur&retur för att hämta den och just denna helg jobbar Alexander tolv-timmarspass. Jag får helt enkelt vänta..

Jag längtar till helgen, helgen ska ägnas åt att gräva i jorden, träna och fotografera. Det blir en bra helg! Jag har ett enormt fotosug igen.. Ska samla på mig inspiration till helgen..

För övrigt är Tjabo rolig.. Jag skriker rakt ut om Alec kittlar mig, så klart. Tjabo har lärt sig skrika exakt lika som mig.. Såå, nu när han blir upptrissad tjuter han rakt ut...
Tjabo var ju så elak i våras, en riktig problemfågel blev han, bitelak och skrikig.. Jag kan meddela att han är mycket trevligare nu. Tyst och snäll, nästan.. ;)

Ny bild på en brudorkidé. 
Nej nu ska jag ägna min uppmärksamhet åt mig kuriga Tjabo.. 

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar