lördag 24 september 2011

Fotodag!

Äntligen har lördagen kommit! Veckan svischade förbi..
Vaknade för en stund sen och så fort Tjabo hörde att vi var vakna kom han springande in till sovrummet, med en vindruva i munnen, för att få lite sällskap, myskråka!

Ska dricka upp det goda morgonkaffet och dra på mig arbetskläderna för att åka ner till pappas verkstad och hjälpa han med det sista.
Eftermiddag och kväll spenderas med kameran i handen ute i skogen.

Lite otursvecka får man nog säga att det här var.. I förrgår tappade jag mobiltelefon för sista gången, det blev bara sopor av den.. Igår blev jag stående på motorvägen med en uttorkad bil.. Var på väg hem från Valbo då bilen sa BöööööÖÖöö.. Rackarns! Bilen är lite törstigare än jag är van vid och tankmätaren fungerar inte så bra.. Jag fick soppatorsk helt enkelt och Alec fick komma med dunken.. Sen tog han min bil och åkte till macken.. Precis när jag hängt tillbaka slangen på pumpen hoppade han in i Corvetten och drog iväg... Jag fick åka Passat hem igår.

Nu ska jag sätta fart.

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar