söndag 25 september 2011

Helgen med bilder..

Började lördagen i pappas verkstad där golvet gjordes i ordning.. Nu är det bara att flytta in alla prylar.. 
På eftermiddagen åkte vi iväg upp på skogen. Åkte till ett ställe som vi passerade på snöskotrarna i vintras och blev lite nyfiken på.. 
En blå pöl..

En väldigt trött gammal bro.. 

Jag tyckte det var en dålig idé att gå på bron, för bron är trasig. Då var pappa tvungen att testa... 

Jag skulle inte ha gått där.. 


Pinne..
Sen for vi till korsån och åt korv och tittade på gravstenar på skogskyrkogården, där har Alexander och bror Martin tältat.. Hur kan man komma på tanken att tälta precis utanför en skogskyrkogård? 

Kvällen ägnade jag åt mitt nya lilla intresse, Geocaching, på något sätt tilltalar det mig, jag tycker det är intressant.. Lite roligt, lite knasigt, lite spännande.. 

Idag har jag tvättat bilen, fotat, tränat och firat brorsonen Malte som fyller hela 2 år idag! Ja också alla de vanliga söndagssysslorna som att tvätta och fixa matlådor osv.. 

Höstvägg... 
Malte fick en massa Bamse-grejer. Pussel och böcker och annat roligt.. 

Och Järnvägar i mängder..


Hösten är underbar! Hela jag blir så glad av den enormt vackra naturen och den härliga luften! 
Att vara i skogen och bara vara där är något jag önskar jag hade mer tid till.. Det ger så mycket energi att vara i skogen. 

Nu är det läggdags, måndag i morgon och jobbdag i vanlig ordning. 

Återkommer..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar