tisdag 20 september 2011

Snor i hjärnan!

Det är för tillfället roligt att åka till jobbet.. Fortfarande roligare att åka ifrån jobbet. Att åka är roligt, jag gillar min Corvette, kul bil!

Bänkade igår, underbart skönt! Det var väl fjärde passet sen i februari.. Tyvärr känner jag av armbågen idag, vet inte hur jag ska göra, kanske en ny bänktröja är lösningen? Kanske trycker den på någon nerv som sabbar min muskel.. Bara jag inte går sönder igen så.. Det är ruskigt tråkigt att vara trasig!

Var ju sjuk förra veckan, skapligt pigg över helgen men nu känns det som att hela huvudet är fullt med snor.. Det är inte bra att ha snor i hjärnan, den blir så seg då..

Jaja, tisdag och vilodag tror jag, just för att jag har snor i huvudet, ska åka med en hel släpvagn full med skräp till återvinningen igen, vart kommer allt skräp ifrån? Hur kan det vara så mycket skräp så ofta, det tar aldrig slut!

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar