söndag 8 september 2013

Äta-skita-sova

Nu känns det riktigt bra det här. Jag har fått tre bra nätter på rad, amningen fungerar bra och Erling verkar nöjd för det mesta. Det är lite meckigt att få dagarna att flyta på bra med en liten nyfödd men det tar sig. 
Våra dagar går ut på att äta, skita och sova. Ibland, eller nästan varje dag hinner vi med en promenad också, ibland går vi ner på byn och ibland blir det en ännu kortare runda. Det fina är att det går bättre och bättre. 
Jag har redan börjat längta ner till gymmet. Ser fram emot att få köra igång igen. Om jag får tillfälle tänkte jag träna lite i pappas garage idag, vågar mig inte riktigt ner på gymmet än, får väl vänta några dagar till. Kanske lagom tills Erling är två veckor. :) 

Promenad mot BVC i torsdags. 

Morgonmys
Bebisfötter! 
En tupplur ute. Jösses vilket fint septemberväder vi har! 

Nu ska jag baka en vinbärskaka.. 

Återkommer... 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar