söndag 22 september 2013

Träningsvärk

Oh vilken känsla att vakna på morgonen med en galet fruktansvärd träningsvärk, underbart! Jag har kört igång med träningen, det blir fyra pass den här veckan, mycket kortare pass än jag är van vid men jag är glad för det lilla jag får, Det är Erling som bestämmer. Så länge han sover kör jag på. 
Kroppen känns helt okej, jag fortsätter träna ungefär som när jag var gravid, lugnt och försiktigt alltså. Om några veckor kan jag nog börja lasta på lite. Det ska bli skoj! 
Väldigt skönt att ha lite plats åt lungorna också, det märks tydligt på gymmet att jag får i mig mera luft, skönt! 

Det har äntligen börjat vända här hemma, inga problem med amningen, ingen feber, inget ont. Erlings mage har gått till sig så han är en nöjd bebis för det mesta. Sover långa stunder mitt på dagen. Sover bra på nätterna, äter var och varannan timme dag som natt. Det flyter på och det blir bara roligare och roligare med en miniskrutt. Det börjar alltså bli vansinnigt roligt det här. :) 

Idag har jag pysslat lite i trädgården, rastat höns och grävt i landen medan Erling sov så sött o son vagn. Nu tänkte jag ta det lugnt en stund innan det är dags för matlagning och träning. Fina höstdag! 



Återkommer.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar