måndag 2 september 2013

Fem dagar

Hej på Er, jag befinner mig i bebisbubbla. Dagarna går rysligt fort och jag hinner inte med just något annat än att ta hand om lille Erling, precis som det ska vara alltså. 
Jag har börjat skriva lite om hur det gick till när han kom till världen men känner att jag vill ägna just det inlägget lite mera tid än vanligt. Så, det kommer senare. 
Vi är iallafall hemma sen i torsdags.  Vi äter, sover och skiter.. Och myser i massor! 
Ska passa på att ta en dusch nu medan han sover, ni får hålla till godo med några bilder så länge :) 
Far och son i sängen under handfatet på BB. 
Trött mamma och son, på BB i onsdags. 



Lille Erling kvällsmyser ned mig.. 
I skrivandets stund ligger han här, i sitt babynest på kökssoffan. 

Återkommer...




1 kommentar:

  1. Meeeeen va roligt att du bjöd på lite bilder :) Lyckliga ni! Vilken prins! Så himla söt. Kramar till er <3

    SvaraRadera