torsdag 19 september 2013

Tuttdoktorn

Ja, tuttat återigen. I måndags var jag till amningsmottagningen på Gävle sjukhus och träffade en läkare som satte ett dränage i mitt bröst för att tömma en bröstböld på var. I tisdags var vi in igen för att spola rent o h i går åkte jag in för tredje gången, spolade och tog bort dränaget. Nu är det bara att fortsätta med antibiotika i sju dagar till och sen hoppas jag verkligen slippa mer krångel med brösten. Det får som ta och räcka lite nu tycker jag.

Idag har jag och Erling varit i Hofors och hälsar på Erica och lille Noel. Väldigt roligt då det var toklängesen vi sågs. Mer av det! 
Sen åkte vi till Sofie med familj en sväng och Erling skötte sig bättre än vanligt hela eftermiddagen. Skönt! 
Det har ju som jag sagt tidigare varit mycket strul med hans mage men det verkar som att det börjar bli bättre. Inte fullt lika ihärdiga gallskrik nu. 

Idag fyller min mormor år så i morgon ska vi till Stjärnsund och gratta henne, det är morgondagens plan. Kanske förhoppningsvis en sväng till gymmet också.. :) 

Dags att slumra.. 
Erling, tre veckor igår. Minipluppen. 

Återkommer.. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar