måndag 16 september 2013

Bröst

Erling är snart tre veckor. Min kropp har återhämtat sig riktigt bra och jag kände faktiskt på lite vikter i fredags, smygstartade i pappas gym. Såå skönt var det. 

Sitter och matar lillskrutten nu, vi ska snart bege oss till Gävle sjukhus, jag har en knöl i bröstet som gör riktigt ont. Ska se vad det är för något och hoppas de kan göra något åt den. 

Dagarna går snabbt, vi fortsätter äta-skita-sova temat. Vissa dagar lägger Erling till Skrika i sin planering också, han har struligt med magen fortfarande och det hörs vill jag lova. Nu har han haft två skrikdagar i rad så jag hoppas dagen blir lite tystare. :) 

Riktigt måndagsväder idag, skönt att jobba gott folk? ;) 

Lite bilder... 
Nybadad
Kvällsmys.. 
Sötaste nallebjörnen. :) 

Återkommer..


1 kommentar: