tisdag 3 september 2013

En jobbig dag.

Vår son sover, det har han gjort till och från sen klockan fyra idag, det är jobbigt att hålla föräldrarna vaken precis hela natten.. ;)
Jag blev sjuk igår kväll, mjölkstockning med tillhörande rejält hög feber, har mått riktigt skitdåligt under natten, förmiddagen och eftermiddagen idag, men så när kvällen kom släppte alltihop igen och jag känner mig som en ny människa. Otroligt skönt! Det är väl troligen därför Erling varit så arg och hållt oss vakna, tror han fått lite dåligt med mat, stackarn!
Men, nu är det frid och fröjd i stugan, alla mår bra och är nöjda och glada.

Ställde mig på vågen idag och såg att jag har 1.3kg kvar till inskrivningsvikten, inte illa pinkat, jag födde barn för sex dagar sen, jag är galet imponerad över vad kroppen klarar av och hur bra den är på att läka ihop efteråt. Hejaheja kroppen!

Nu ska vi göra oss i ordning och krypa ner i sängen, morgondagen blir en garanterat bättre dag än idag.

.

Återkommer..

1 kommentar:

  1. Vad skönt att det släppte så fort! Jag har hört att man ska klä sig varmt om "överkroppen" ;) så kan man undvika att det kommer tillbaka :)

    Hoppas ni mår bra i övrig, njut av bäbisbubblan nu !

    Kram, Maria.

    http://mariabackstrom.blogg.se

    SvaraRadera