onsdag 4 september 2013

Mjölkstockningen höll i sig i ett dygn. Rätt som det var så släppte det onda och jag mådde bra från sju igår kväll, vilken lättnad! Det var vidrigt hemsk och jag hoppas jag slipper det igen, nu är jag mycket noga med att känna efter för att upptäcka i tid. 
Idag har vi inte gjort mycket. Erling tycker visst inte så mycket om att sova på småtimmarna så vi var vakna till tre för att sen sova bort nästan hela förmiddagen, men paus för amning varannan timme från klockan sex. 
Min mormor och morfar var hit och träffade lillskrutten på eftermiddagen, efter det satt vi ute i trädgården en stund, vilken skön dag vi fick idag! 
Har tagit en kortare promenad med barnvagnen och sen har resten av dagen gått åt att mata och byta blöjor och trösta skrikande bebis. Tänk vad enkelt det vore om det följde med en bruksanvisning med bebisar. Tids nog ska jag väl lära mig skillnaden på gallskrik och gallskrik.,


Mina fina killar. 

Underbart med barnvagnspromenad



En sömntuta.

Nu ska vi försöka få oss lite sömn. Ska till BVC i morgon förmiddag.

Återkommer.,,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar