onsdag 16 juli 2008

Aha, det var därför..

Hualigen vad jag har varit lat sen jag kom från jobbet. Så lat att jag blev frustrerad.. Jag vill ju som träna.. Men idag är det vilodag, och är det vilodag så är det..

Trött är det inte så konstigt att jag är.. hade så mycket att göra på jobbet att jag inte hann med att dricka kaffe.. såå.. jag måste ha kaffe! snart klart.. .

Datorn jag skulle köpa har utgått, den försvann i morse.. och processorn jag måste ha finns inte i någon av de nya datorerna som kommer in nu.. suck.. så, krångel krångel.. får köpa min processor på sidan av och byta när datorn kommer.. hmm.. sen äre väl bara å hoppas att allt funkar som det ska..

Är så sugen på att åka ut i skogen och såga i en tall.. jag behöver en stoor tjock gren med en gren.. haha. en klyka iallafall.. en som delar sig.. hmm.. problemet är att jag inte har drag på bilen och bilen är för liten.. vore ju lite osmart att ta grenen över axeln och gå hem med den.. haha.. mjaa.. får ta det en annan dag..

Näe.. tomtugg vare här..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar