fredag 25 juli 2008

Tack för hjälpen..

Som jag skrivit tidigare har det varit krångel för mig att få tag på en dator med rätt processor.. helt omöjligt helt enkelt..

ringde idag till företaget jag tänkte köpa datorn av, frågade om jag kunde köpa rätt processor på sidan av och byta.. Men si det gick inte, för då gällde inte garantin.. å inte köper jag en dator utan garanti!

Nej så då ringde jag till en återförsäljare för programmet som kräver denna processor.. Alltså CAD-Inventor. Mjaa. Å den snälla killen släppte allt han hade i händerna, satte sig vid datorn och surfade in på netonnet, pekade ut en dator och sa "Den är bra, den ska du ha".. Mjaa.. så vare ju bara å gå in på sidan och köpa den.. Underbart att det finns så hjälpsamma människor. :)

Mjaa.. Så nu är datorn på väg och jag är lycklig.. haha..

guuud vad jag svettas, det är såå varmt!

Näe.. Nu ska jag plantera lite blommor..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar