torsdag 31 juli 2008

Jag bor i en låda..

Ja, så känns det.. Snart iallafall..

Efter jobbet idag for jag till IKEA och köpte flyttlådor och tittade på golv..

När jag kom hem började jag direkt.. Nu ger jag mig för idag, inte för att jag inte orkar mera, men jag har redan fyllt tio lådor.. Måste köpa fler i morgon..

Ja, i morgon ja.. Först jobbet från 07.00.. Klockan 10.00 ska jag vara tillbaka i Storvik för att skriva på huslånepapper.. Sen åker jag tillbaka till jobbet och jobbar fram till strax före två.. därefter ska vi till mäklaren för att skriva papper på huset.. Sen får vi nyckeln och huset är vårt.. Jösses.. normalt att det går så här fort?? hmm..

Idag har jag även beställt en värmepump.. perfekt.. och billigt blev det.. Det är bra att jobba på Dahl. :)

Apuh.. telefon, bredband, tv är flyttad.. eller, det är klart för flytt. installeras i huset om åtta dagar..

Adressändring är gjord.. eller, också det om åtta dagar..

Som jag trodde, jag och Alec får fira två år med flytt och rust.. haha.. :)

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar