måndag 21 juli 2008

Kul matte..

Idag har jag ju faktiskt varit ganska duktig..

Jobbat och pluggat.. matematik.. inte illa.. faktiskt riktigt roligt när det går bra.. Nu går det bra.. kapitel ett.. haha.. har ju egentligen läst den här kursen redan, men inte tentat av den.. Nu ska jag lära mig ordentligt.. bra bra..

Om mindre än en månad har jag och Alec hängt ihop i två år.. Dagen vi varit ett par i ett halvår, alla hjärtansdag 2007, då firade vi med att slipa väggarna i vår lägenhet.. Kanske vi får fira två år med att slipa väggar i ett hus? Fan, det vore nått det..

Mäklaren ringde, vi ska dit halv fyra i morgon för visning.. Fick höra att vi inte blir ensamma.. inte konstigt.. Ja, det är ju bara att hålla tummarna och hoppas.. hoppashoppashoppas.. Först och främst lär vi hoppas att huset är fräsht.. sch? sh? öh.. Fräscht.. hmmm.. Aja.. Det får helt enkelt inte lukta mögel.. då blir jag trött.. 

Nu ska jag hälla i mig min kopp kaffe medans jag räknar ut detta kapitel i boken, sen bär det av mot gymet och ett härligt ryggpass... 

Återkommer.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar