tisdag 15 juli 2008

Klart slut..

Arbetsdagen är redan över.. sköönt! hann med en hel del den lilla tid jag var där.. :)

Nu är det lite vila och ombyte som gäller.. sen bär det av mot Borlänge och veckans första bänkpass.. iofs veckans första pass av alla pass, hade ju vilodag igår.. :)

För övrigt lider jag lite med farmor och farfar idag, de är uppe i torpet i jämtland, trasig bil och dåligt väder.. Inte roligt med 10 plusgrader och kalla vindar en sån här dag..

Jämtland ja... Hallen.. Underbart! Vill så gärna åka upp i år igen men tiden verkar inte finnas någonstans. Skulle vara om det kommer en ledig helg i augusti, innan skolan börjar..

Var upp förra året.. Lite bilder från det..

Bild tagen förra sommaren.. jämtland

Farfar och jag i båten, har precis lämnat Alec på en sten i Storsjön..

Hm, enda kortet jag har på torpet, så står Seaten i vägen..

mmm.. Jag vill ha semester!!

Näee.. kanske ska ta å sätta lite fart så jag får nått gjort idag..

Först och främst lär jag plocka reda på efter Tjabo, satt upp honom på sin pinne i fönstret.. Den hann han gnaga sönder medans jag skrev det här, så han for i golvet och nu ligger det rep och pinnar lite varstans.. :)

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar