tisdag 22 juli 2008

Löningsdags..

Snart, äntligen! Jag har inte fått någon lön sen i maj.. Lönespecifikationen kom nyss.. såg bättre ut än jag trott.. fiiint!

Idag då.. klev upp tidigt i morse, anledningen till det är att jag börjat använda min fina väckarklocka igen.. brukar bara ha den som prydnad, men så i morse ringde den.. och jag tröck och tröck och tröck men lik förbannat fortsatte den att ringa var 5e minut.. puh!

Ja så jag klev då upp och började plugga matte.. gick bra.. kändes skönt!

Sen for jag till jobbet och täckte upp för chefen medan han gick på lunch.. inte en kund, inte en kotte där.. helt tomt.. så trist!

Nu är jag hemma igen och väntar på att klockan ska ticka på så jag får åka och titta på huset..

Mjaaa..

Kaffe nu, å lite mera plugg..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar