fredag 25 juli 2008

Å det är freedag!

Fantastiskt skönt!

Har jobbat klart för denna vecka.. räkningarna är betalda, kaffet är klart.. brabra!

Hade ju varit fint att lägga sig ute i solen, MEN, för det första är det för varmt för min del.. och för det andra så.. mja.. så ska jag vara inomhus nu i några dagar tills gråbon har lugnat ner sig lite..

Vore ju fint att åka upp till jämtland nu.. för det lär ju inte ha börjat blomma där än.. det började ju här bara för nån dag sen.. mmm...

Idag blir det iallafall ingenting gjort.. jag är trött.. jag ska njuta av att det är fredag.. :)

Just för tillfället sitter jag och försöker leta på texten till Lilla fridolf.. Alltså "Lilla Frida och jag" , eller som den egentligen heter "Maggiduddi og jeg".. En kund på jobbet som verkligen ville ha texten.. haha.. Så, jag försöker hjälpa till =)

Näe.. Nu blev det iallafall bara tomtugg..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar