fredag 18 juli 2008

Mina ben!

Mycket jobb blev det för min del idag.. har slitit som ett djur... men så slutade jag ju tidigt också..

Tanken ligger kvar som ett härligt pirr i magen.. hoppas det blir nått denna gång.. ja, som sagt, det återstår att se på måndag.. tss.. roooligt..

Mina ben mår för övrigt inte helt okej idag.. men det är inte alls så farligt jag hade föreställt mig att det skulle bli.. får se hur det är i morgon.. haha.. andra dagen brukar ju vara värst..

Blev visst mycket planer lagda för denna dag under tiden jag var på jobbet.. Grabbarna vill fiska, dricka öl och gå ut ikväll.. Jag får hoppa över fiskandet, gräset blommar för mycket nu.. och öl.. mja.. det hade varit mycket trevligt att ta en pilsner och gå ut ikväll. Men i morgon är det lördag och då är det träning.. så jag skippar nog det med.. man ska inte köra bil på morgonen efter att man varit ut.. inte bra.. aja..

Jag får la vara hemma och hitta på nått i stället.. ska träna ikväll.. rygg blir det idag..

Aja.. nu ska jag ha kaffe..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar