torsdag 17 juli 2008

Smärta!

Helt galet!!

Första benpasset på flera månader, och det gick BRA!

En mjukstart fick det bli, maskiner endast.. Och som det ser ut har jag knappt tappat något alls.

Var faktiskt riktigt roligt att träna ben, nu är det bara att hålla den känslan kvar och fortsätta. Det som är så skönt är att verkligen få känna hur musklerna får pump, skaket i benen, svetten som sprutar, pulsen slår... uuunderbart!

I morgon är det synd om mig, ägna mig en tanke.. i morgon när jag stiger upp 05,00 och upptäcker att benen inte bär.. muahaha!

Få övningar blev det idag, men många set.. körde 6*6 i benspark, bencurl och vadpress. Sen avslutade jag med mage..

Hade gärna fortsätt och köra fler övningar, men benen ville som inte mera.. haha..

Kul vare!

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar