fredag 18 juli 2008

Massor på gång..

Idag har det varit en suverän dag! Helt otrolig!

Det jag hållt på att prata om som ska hända nästa vecka är att vi ska på husvisning.. Två hus ska vi titta på.. Det ena huset är jättefint utvändigt, lite rust invändigt, byggt 1917, men på bara 88 kvm.

Idag satt jag och tittade lite smått på ett annat hus som Alec är mer intresserad av (troligen för att det har ett garage), fult utvändigt, över 200 kvm, öppen planlösning, kan bli mycket fint invändigt, dessutom är huset så billigt att jag började skratta lite för mig själv när jag räknade på boendekostnaden.

Vi ska iallafall iväg och titta på de båda huset i början på nästa vecka.. ska bli spännande..

För övrigt så spöregnar det ute och jag sitter här i träningskläder och laddar inför mitt ryggpass.. Ska bli skönt!

pirrpirr i magen!

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar