tisdag 15 juli 2008

Håll hårt i stången nu!!

Vad är det för jäkla uttryck egentligen? Alltid minst en gång blir det sagt under ett träningspass.. Klart som korvspad stången hålls i.. hårt.. ganska korkat annars, finns väl ingen som vill ha en stång i ansiktet... hrm..

Dagens bänkpass är avklarat.. Jag är riktigt nöjd! Riktigt riktigt nöjd! Det kommer nog att gå bra det här.. jag ser fram emot bänkpress SM som går i November..

Värmde först ....Sen fick jag på mig min fina Katana..

Vikterna blev 90kg, 100 kg, och sen 110kg.. Om jag inte missminner mig blev det en tre setare på 110kg och det sista setet kändes kanon! kulkul! 

Okej, nu har jag skrivit skitmycket i detta inlägg för att sen radera alltihopa gång på gång så nu ger jag upp och lämnar det så här..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar