torsdag 14 maj 2009

Ååhh vilken underbar daaag!

Snart är arbetsdagen över, en dag som har snurrat på i en väldig fart! Vi är kort om folk, och det gör mig till den enda DahlCentrersäljaren här idag.. och det innebär ju att det blir mycket jobb åt mig, vilket jag bara tycker är roligt! Så skönt när det är lite mycket att göra, dagarna går mycket fortare då... så tycker jag att jag arbetar lite bättre under lite stress.. så där lagom.. helt enkelt en bra dag på jobbet.. :)

Blir en till vilodag för mig, haha, det går bara inte att träna, är kämpigt att tvätta håret idag.. underbara träningsvärk.. haha.. :)

Ska in till Gävle och gå på Biltema efter jobbet.. Alec blir glad då.. Så kanske han kan följa med och titta på tyger.. om jag har tur... Ska sätta upp gardiner i vardagsrummet, vi har inga där nu.. har aldrig haft.. så måste göra någon speciallösning där, är inte ett vanligt fönster... får se hur det blir..

Snart helg också... ska försöka mig på att fortsätta med måladet av huset.. om det går för pollen.. men det ska det väl göra tycker jag.. björken har snart gett sig... skönt!

Bladder.. nu ska jag göra ett sista ryck..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar