tisdag 12 maj 2009

Så glad att han spyr..

Vilket otroligt skönt pass det blev! Tyvärr ingen bänkpress, fick ett samtal från pappa strax innan jag slutade jobbet, han sa att han inte skulle hinna hem idag.. så, det blev bröst och tricepsträning på gymet för min del.. galet skönt!

Trots att träningen legat på spar halva våren så känns det inte som att jag tappat just någonting.. ge mig två veckor så är jag tillbaka igen.. förra året var det värre, då tog det mig runt 9 månader att komma tillbaka.. skittrist.. men så var jag mycket värre förra våren.. i år har jag bara varit sjuk i två veckor, rekord! Jaao, sen beror det ju på vad man anser som sjuk.. jag har legat i två veckor.. sen har det varit krassligt i två månader, men de månaderna har jag ju kunnat både jobbat och tränat.. så då är man då verkligen inte sjuk... bra.. :)

När jag kom hem från gymet fick Tjabo fnatt, han vart så glad att han började spy.. jo, för han ska ju mata mig.. så står jag där "åååhh vad du är snääääll, vad fiiiiin du är... gullipluttinutten.." å han fortsätter att spy.. jättemysigt.. fy attan! Men det är ju trevligt av honom att visa sån kärlek.. faktiskt.. och han spyr ju inte upp det på mig... bra det.. kräkkråka...

Jaao, det här börjar bli jobbigt nu, jag skakar, hela överkroppen skakar.. ska gå och äta sen blir det soffan...

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar