tisdag 5 maj 2009

Klent

Jag är en vekling! Så känner jag mig iallafall.. Sjuk förra veckan.. tog mig ur sängen i går och kom iväg till jobbet, men åkte hem igen vid lunch, helt färdig.. Snuskigt ju, går och yrar och är helt tjock i huvudet.. Det är väl bara att vila och vara inne så går det snart över.. björken har gjort sitt snart..

Idag då.. jag har ÄNTLIGEN fått ett CAD-program igen.. har varit utan i flera månader, det har kliat i fingrarna på mig, men nuu, nuu kan jag Cadda igen, och ärligt talat så gör det mig mycket glad, rent av lycklig!

Nu har jag kunnat färdigställa skölden jag påbörjade i vintras... hhrrm.. öhh. snarare i höstas...

Men nu så, nu är den snart färdig.. tyvärr kan ni ju inte se hur den ser ut egentligen.. för, den är tredimensionell..

Ja, den ser då platt ut nu.. men det är den inte.. Allt gjort i CAD givetvis..

Ja, sånt här kan man ju pyssla med när man inte har bättre för sig.. Men det är ju så, att ju mer man ritar, och ju mer man gör fel och får göra om, desto bättre blir man.. fantastiskt!

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar