lördag 2 maj 2009

Skitgubbar!

Fy attan vad jag är trött på gnälliga, gaggiga sura skitgubbar! Varför kan folk inte bara hålla käft istället för att gnälla.. De vinner ändå ingenting på det! Man kommer mycket längre med att vara trevlig mot sin omgivning..

Annars då.. lite piggare har jag varit idag.. beror väl på att jag var inne igår och hela dagen idag.. nästan.. jag hittade en grupp utemöbler på Blocket som jag ringde på.. och sen åkte jag dit och tittade på dem och betalade, åkte hem och hämtade pappa, så tog vi hans bil och släpvagn och hämtade hem möblerna.. jättebra!

Alec har startat sin bil, den fungerar men inte speciellt bra.. den kokar.. inte bra.. fläkten är det inge fel på och kylarn fungerar ju.. men nått är det som inte stämmer..

Så här har Alec sett ut de senaste veckorna. i garaget.. pannlampan verkar ha vuxit fast där mitt i pannan...

Motorn har bytt upp sig några storlekar.. det blir till att göra hål i huuuuven.. fint.. :)

Nu ska vi grilla.. eller, gubbarna får sköta grillandet. jag ska sitta ensam inne och äta.. gringrin.. men det är så det får bli.. ute kan jag vara i sommar..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar