fredag 29 maj 2009

Äntligen!!

Tyskar, jag är så galet trött på tyskar! Vet inte hur många gånger jag har ringt till Tyskland denna vecka.. bara en massa tjafs! Det handlar om däck, ett företag som ljuger och är okompetenta och allmänt mycket strul.. Ordnar det sig inte nu går jag vidare.. Jag gillar inte att folk ljuger, än mindre när företag inte står för vad de säger.. obra..

Annars då, veckan har varit riktigt seg.. Dagen idag har varit segare än segast..... Efter jobbet åkte jag till Gävle för att byta bil igen.. så nu har jag min gula favorit igen.. det gör mig glad.. hemma var jag vid halv sju ungefär.. det tog sin tid.. passade på att köpa mer färg till huset också.. När jag kom hem pysslade jag lite med alla blommor, sen gick jag ut och klippte gräset... det är verkligen inte tidskrävande... gick jättefort.. kooonstigt.. vi har mest bara skog, och där det är gräsmatta växer bara grästussar nu.. förhoppningsvis blir det annorlunda nästa år.. :)

Helger bjuder på massa roliga saker, jag längtar till i morgon.. Mer om det.. i morgon. :)

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar