lördag 9 maj 2009

Stressad till tusen..

Alec är helfnattig nu.. iofs har han varit det de senaste veckorna, men den sista veckan har han varit rent odräglig.... stressad till max... måste få bilen klar... han har bott i garaget dag som natt nu.. och idag.. Just idag ska den vara klar... vi får la se hur det går..

Framvagnen ska ställas in och motorhuven ska få ett hål och sättas på plats... sen är den klar.. men, han vill ju få den klar idag så han kan åka till Gävle ikväll... såå.. han har en sisådär 4 timmar på sig att göra en framvagnsinställning, kapa huv och montera allt... kul..

Annars då.. jag är överlycklig! Igår tränade jag, vart bänkpress.. idag har jag också tränat.. ben och biceps.. jag är sååå glad! Det är helt underbart skönt! fantastiskt!

Något som inte är lika bra är att jag nyss upptäckte att våran tvättmaskin har gett upp.. ska kolla om det är remmen som gått sönder eller om det blir till att köpa en helt ny maskin... det återstår att se..

Vi har fått ett till trevligt djur på gården..

Ganska fåniga djur ändå.. faktiskt.. hosta gjorde den med... igelkottar hostar fånigt.. jaa..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar