måndag 11 maj 2009

Dags för jobb..

Ja, då var dagen här då,, måndagen.. Ska tillbaka till jobbet efter en tids sjukdom.. Jag hoppas innerligt att jag får vara frisk ett tag nu.. Tycker det är oerhört pinsamt att vara sjuk.. faktiskt.. visar på att man är klen.. inte bra.. jag vill inte vara klen.. Men, så är det, mitt immunförsvar är ruttet!

Annars då.. jag sådde gräs igår.. får la se om det tittar upp nått sen.. eller om fåglarna hinner proppa i sig alla frön.. nästa gång jag sår frön ska jag göra det bitvis och täcka över allt.. gick inte nu, jag strödde över hela gräsmattan.. lite hur som helst.. vi får se hur det blir.. så, om några veckor kanske jag måste investera i en gräsklippare.. En handjagare ska jag ha..

Jo då.. Träningsvärk har jag å, underbart skönt! Det är en härlig känsla.. skulle ha kört rygg igår men mina biceps fick så mycket stryk i lördags så det funkade inte.. inte deppar jag för det... ryggen ska få sitt idag istället.. omomom....

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar