fredag 29 maj 2009

En hyrbil..

Jaa.. Dagen började med katastrof.. och så fortsatte det ända tills jag kom hem och klev in genom dörren.. Hemma vart jag inte länge, åkte ner på gymet ganska tidigt.. ben vart det... sen efter det åkte jag direkt till Gävle för att lämna bilen på Bilmetro.. någon kontroll som skulle göras.. fick ett brev hem förra veckan.. troligen något som blev fel i konstruktionen.. fint att komma på det nu.. två år senare.. bra jobb.. får hoppas det inte blitt några skador pga det..

Mjoo.. sen fick jag ta hyrbil hem.. en rutten Seat.. den är hög, smal och ser ut som en miljöbil.... jag saknar min redan... Lämnade även Bilmetro utan att lämna över nycklarna till min bil, så fick vända.. precis när jag lägger handen på dörren så ringer mobilen.. killen på bilmetro kom på sig själv med att inte ha tagit emot den.. haha.. 

Mjooodåsatte.. 

Snart helg, och den är fullbokad till bredden.. verkligen.. ser fram emot det.. :)

Nu är det sängdags.. 

Återkommer... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar