måndag 18 maj 2009

Träning!

Ja jösses vad skönt det var! Ett riktigt efterlängtat pass! Verkligen!

Rygg, baksida axlar och biceps på dagens schema, kunde inte ha gått mycket bättre än det gjorde.. :)

Efter träningen åkte jag hem till mor och far och hämtade två mycket uppskattade saker.. en Porslinsblomma jag fått av farmor, tusen tack! Jag blir löjligt glad över blommor.. :) Sen hade mamma en tidning som hon fått dubbelt, massor av inspiration för hemmets utsida och insida.. skojigt.. sååå.. nu ska jag dimpa ner i soffan och läsa lite och äta lite.. mja.. inte äta i soffan.. men äta först, läsa sen...

Åhh nu kom Tjabo... springer in till mitt kontor.. han har ju så attans bråttom när han ska någonstans, springer så han snubblar på sina egna fötter.. :)

Maaaaat!

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar