torsdag 28 februari 2008

Axlar + triceps..

Åh vad det var skönt att träna idag!

Det känns som om den där vilan på 4 dagar verkligen behövdes, idag var jag stark! Skönt!

Har inte riktigt hunnit med allt jag skulle göra idag, men det slog mig att det är en dag i morgon med.. :)

mycket tid gick åt att fara till skolan idag.. den där matteläraren, han som är runt 70 år och bär fluga, han har varken ett kontor, en telefon eller en mailadress.. så ganska svårt att få tag på honom utan att åka in till Gävle.. tyvärr fick jag inte tag på honom ändå och inte på tentan heller.. det ser inte ut som om han har rättat dem ännu.. skulle ringa instutitionen i morgon och kolla då.. får hålla tummarna.. :)

Jo men så i morgon så behöver inte en massa tid gå åt att göra en massa onödiga saker.. så i morgon blir det morgonpromenad, caddande och sen träning.. ja så en massa mat då..

Har gått ner 1.5 kg på 1 1/5 vecka nu.. promenaderna tar bra.. :) Då kanske jag vågar publicera lite träningsbilder inom en snar framtid.. typ om ett år.. skratt.. :)

Underbart skön välbehagskänsla i kroppen nu.. underbara träning!

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar