tisdag 19 februari 2008

Skön dag...

Har pluggat i princip hela dagen, iallafall då jag inte tränat eller ätit..

På träningsschemat idag stog bröst.. Bänkpress bl.a

5*5 på 60.. gick riktigt bra.. Lite spännande är det att öka med 2.5 kg / vecka i bänken, jag vet ju inte vad mitt max ligger på.. men att köra 5*5 och 6*6 är lite tungt.. trots att vikten inte är tung alls så är det reps nr 25 sjukligt jobbigt.. haha..

För övrigt så blev det ingen lektion för min del idag, jag var som lite träningssugen så jag ägnade den största delen av dagen till att plugga Cad..

Har lektion i morgon med laboration. ingenting jag ser fram emot direkt.. det där med att skriva labrapporter är inte min grej.....

Nu är det House på tvn..

Jag är riktigt trött.. vill sova så det blir morgon fort så jag kan knalla ut på promenaden.. sååå skönt är det! verkligen underbart! Ja, om vädret är bra iallafall..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar